Tuesday, December 9, 2014

Classy's VLOGMAS! Два предколедни влога!


 Здравейте, прекрасни!
Отново е време за онова специално време от годината... не, не говоря за Коледа, а за това, че все пак пускам нов влог. И то не един, а цели ДВА! Можете ли да повярвате? Аз със сигурност не мога.
 Реших да взема участие във Vlogmas тази година и да снимам всеки ден от началото на месеца, до Коледа, което се оказа колкото трудно, толкова и забавно занимание. Ето малко загатване какво ще видите във първия клип:
- Много чай и кафе;
- Мен, без глас;
- Мен, с глас;
- Мен, говореща за храна;
- Днешната мода;
- Автобуси;
- Опъване на нерви (аз-ваще, а сайта на H&M-моите);
- Преоткриване на вярата в по-висша сила;
- За храна казах ли, че ще говоря?

Във втория пък ви очаква:
- Много щастливи моменти;
- Мен, вече с глас, но ще ви се иска да нямах;
- Мен, ядяща храна;
- Днешната мода;
- Ооооще много автобуси, метро и тролейбуси;
- Много кадри с крака;
- Финала на H&M играта;
- Neo Nature's fluid forces от Иван Асен 22;
- Boom! Burgers;
- Lord of the Rings in CONCERT (по-лесно е да се напише, отколкото да се каже...гледайте влога до края);
- Next door Winter Fair;
- THE Smuggler's Diner;
- "Защо е важно да си плащаме интернета на време" - Гайд от Keep it Classy;
- Soho's SoBazaar.


Приятно гледане!




Ще се видим отново скоро, а до тогава
Keep it Classy!

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog! Feel free to leave me a comment! :)