Wednesday, October 29, 2014

Keep it Classy VLOG!




 Добро утро прекрасни!
Миналия петък се проведе Влайкова базар, където различни творци и таланти имаха възможността да продадът своите творения. Бях поканена да участвам с малка селекция от дрехи и бижута, и естествено веднага приех. Хрумна ми, че това би било една страхотна възможност да започна така отлагания си влог канал и ето че наистина се получи - пред вас е първият ми опит за влог :) 
 Не бих казала, че е най-доброто видео и има още какво да се желае от влогърските ми умения, но смятам, че с времето клиповете ще стават все по-добри. За сега ви предлагам да се пренесете за няколко минути сред прекрасната атмосфера на базара, в краткия обзор на един мой ден :) 

Приятно гледане!
Не пропускайте да се абонирате за каналът ми в You Tube, за да разбирате първи за новите клипове!

За повече снимки от събитието не забравяйте да посетите както Facebook страницата на блога, така и Instagram!

A photo posted by Ivelina Iordanova (@ivs_yord) on

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog! Feel free to leave me a comment! :)