Thursday, October 16, 2014

Fall lipsticks and jewelry // Instagram edition

 Здравейте прекрасни!
Какъв по-подходящ момент да ви покажа любимите си есенни червила от днешния дъждовен и мрачен ден (ако при вас днес не вали, тогава сте големи щастливци). Голямата ми любов към червилата започна преди около година, преди това (нормално за възрастта ми) избирах повече гланцове и безцветни балсами за устни. Притежавах разбира се няколко червила, стигнали до мен по неведоми пътища, но почти никога не ги носех. Към днешна дата обаче не само, че често посягам към тях, но и натрупах, макар и трудно да си признавам, доста повече червила, отколкото са ми необходими. Защото, нека бъдем честни, за всеки повод си има точен нюанс червено червило и аз разбира се искам да ги имам всичките :)

 Но специално за поста избрах 5-те си любими червила за есента, и тук държа да отбележа, че са само червила, без гланцове, моливи или други продукти за устни, защото в противен случай този пост щеше да стане огромен. Както знаете съвсем отскоро пиша за козметика, така че все още не съм напълно наясно дали ви давам необходимата информация за продуктите, така че ако имате въпроси винаги можете да ме попитате допълнително. Червилата не са на големи и известни марки, но смятам, че наистина си заслужават. Още едно последно допълнение - поради невъзможността ми да направя по-висококачествени снимки избрах малко по-различен начин за представяне на червилата, който се надявам да ви се стори интересен. Снимките са тип Инстаграм, но без филтри, за да можете реално да придобиете представа за цвета на червилата. Ето ги и тях:

Rimmel Lasting Finish by Kate Moss 107

От миналата есен всички говорят само за това червило. И има защо! Цветът е тъмно червен, но с лек боровинков оттенък, супер пигментиран и разбира се матов. Формулата му е наистина хубава, защото при нанасяне червилото се плъзга по устните, а през деня не се размазва, избелява леко, но все пак оставя достатъчно цвят като стейн на устните. При мен лично има лек изсушаващ ефект, но не бих казала, че ми пречи, защото по принцип обичам да слагам по малко безцветен балсам след няколко часа носене. Друго нещо, което харесвам в него е и аромата му. Това е може би единственото червило от тези, които притежавам с толкова силен аромат и не бих могла да опиша точно какъв е, но отново ми напомня на боровинки и Коледа (може би защото си го бях избрала като подарък за празника и не спрях да го нося през целия месец) :) Определено го препоръчвам, всеки път ме питат какъв цвят е и смятам, че е перфектният нюанс за есента.





Golden Rose lipstick №73

Това е първото червило, което си купих миналата есен, когато ме хвана манията по червилата и съм супер щастлива, че го имам. Цвета е невероятен и определено не е някой, който някога съм си представяла, че ще нося. Най-лесно мога да го определя като сливово лилаво.. Само него не успях да уловя на снимките, за което много ме е яд, понеже наистина е страхотно, но го нося изключително често, така че ще го видите в някой от следващите аутфит постове :) Бих го описала като изключително меко при нанасяне, с много добра пигментираност. Не е матово, но е е и прекалено лъскаво, приятно е за носене и не изсушава устните. Издражливостта не е от най-добрите и при честа консумация на храни и напитки, то неизменно ще се размаже и избледнее, но отново- не мисля, че това е голям проблем, още повече, когато се има в предвид хубавия му цвят.





Oriflame Pure Colour "Soft Cherry"

Дори не знам от къде имам този цвят, но е хубаво, че е наоколо, когато ми трябва. До скоро не беше от любимите ми и буквално до вчера не знаех, че си има име, но след като го разбрах, мисля че много му подхожда. В гилзата то изглежда тъмно червено, с хиляди брокатени частици, но нанесено на устните цвета е точно в нежно черешов цвят. Като формула, червилото е с кремообразна текстура, почти като много лек балсам. Цвета не е пигментиран, дори бих казала, че е труден за нанасяне, защото често ако не нанесе достатъчно от него и то равномерно, устните ми изглеждат на черти. Когато обаче се разпредели както трябва, цвета само нежно загатва, че сте с червено червило, а блестящите частици придават много лек блясък на устните. Харесвам го в дните, когато не искам непременно да се появя някъде с ярко червени устни, но все пак искам малко цвят. Заради формулата си е изключително приятно за носене, често го използвам като гланц, но точно това го прави не толкова издръжливо и до час-два едва ли ще има нещо от него върху устните ви. Въпреки всичко то оставя малко цвят, дори след като се износи, и дори тогава ми харесва как изглежда като ефект.


Golden Rose Velvet Matte 07

Първата ми асоциация при споменаването на есенни червила, никога не би била точно този цвят, но въпреки това той е един от любимите ми! Сигурно ви е писнало да говоря за тези червила, защото ги нося постоянно от момента, в който си ги купих и ги виждате във всички постове, но не мога да не ги обичам - няма нищо в тях, което да не харесвам. Цвят - пепел от рози. Формула - матови, супер издръжливи, лесни за нанасяне и не изсушаващи (поне за мен). Издръжливост - много задоволителна! Носене цял ден, с едно повтаряне след консумация и равномерно избледняване през деня. Цена - достатъчно ниска, че да си купя всички цветове, които предлагат и да не нося други червила до края на живота си. Шегувам се, нека да не бъдем толкова радикални, винаги има място за ново червило :) Но истината е, че дори да бяха много по-скъпи, отново бих си ги купила, защото според мен наистина си заслужават. Ако трябва да избирам между тях и тези на Rimmel, без да се замисля ще посоча Golden Rose. Докато червилото на Кейт Мос е с по-суха формула и силен аромат, тези са с по-нежна формула, ненатрапчив аромат и мога да си купя две за същата цена. Специално този цвят е подходящ за цялата година, защото е близък до цвета на устните ми и се съчетава много добре с цветове като ментово, сиво и бяло, които нося целогодишно.


Inglot Freedom System 20

Имам го още от първите кутии на Pinks и първоначално цвета доста ме изплаши, но сега е един от предпочитаните ми за есента. Цвета е това, което наричам "керемидено червено" - Blood orange за феновете на Project Runway :) Мислех си, че подобен нюанс ще ми стои ужасно, но всъщност подтона на кожата ми е жълт и оранжавеещите нотки в цвета, го правят перфектен за мен, по един много странен начин. Ако трябваше да си го купя, най-вероятно никога не бих посегнала към него, но е хубаво, че ми се падна и имах възможност да го пробвам. Харесва ми, защото е с приятна формула, не изсушава, не лепне и е добре пигментирано. Не ми харесва обаче това, че ако съм по-невнимателна го размазвам по цялото си лице след няколко движения и че заради опаковката си, няма друг начин, по който да го нанасям освен с четка, а това прекалено много усложнява живота ми, поради което не го нося толкова често.

  
Golden Rose Lipstick №55

Дойде момента да ви представя последното попълнение към колекцията и новата ми любов :) Купих го, за да се успокоя, че лятото е свършило и вече захланвява. Добре направих, браво на мен, защото се оказа удър право в целта! Вече знам, кое ще е най-носеното ми червило тази есен и зима, просто защото в това (поне за момента), няма нещо което да не харесвам. Реално погледнато формулата трябва да е същата като на номер 73, който ви показах по-горе, но определено ги чувствам различни. Сложих червилото още в момента, в който си го взех. Не помръдна, чак до края на вечерта, след вечеря, напитки, много, много говорене и нито едно повтаряне. Първоначално забелязах, че падна лекия гланц, който имаше и стана матово. След което постепенно избледняваше много равномерно (което при мен рядко се случва, защото имам плътни устни и накрая изглежда все едно съм само с молив), докато накрая не остана като стабилен стейн, който, и тук дори не се шегувам или преувеличавам, си личеше дори след мицеларната вода. Най-забавното в цялата ситуация - червилото струваше 2 лв (намалено от 3лв :D), а до момента се държи като червило за 52 лв (говоря на теб Yves Saint Laurent!). Определено то е абсолютен фаворит сред останалите и едно от най-добрите ми попадения изобщо.

Важно е да уточня, че мненията ми са формирани след дълго използване на червилата. Когато ги нося не използвам моливи за устни или други продукти, с които да подготвя някакъв вид основа преди нанасянето. Всички червила са закупени лично от мен и поста в никакъв случай не е с рекламна цел.


Благодаря ви за вниманието! Надявам се поста да ви е бил интересен! Споделете, кои са вашите любими червила и нюанси за есента и ми препоръчайте какви други да пробвам :)

Хубава седмица и
Keep it Classy!

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog! Feel free to leave me a comment! :)