Saturday, September 20, 2014

Mint transition


 Здравейте, прекрасни!
През изминалата седмица достигнах до едно "впечатляващо" заключение - есен е. Да, щом ми се налага сутрин да излизам с жилетка, значи есента все пак дойде. Но нека не бързаме да изпадаме в депресивни състояния, във всеки сезон има по няколко положителни неща. Например за мен есента означава пухкави топли жилетки и пуловери, шапки с периферия, големи шалове, напластяване на дрехи, някои от любимите ми цветове като бургунди и изумрудено, чай, сладкиши с канела и разбира се, само три месеца до Коледа :)

 Докато стане време за коледната украса обаче имаме малко време, в което да се възползваме от всички възможности, които есента предлага. През последните няколко дни в моя град е предимно слънчево, но все пак хладно, така че възможността да облека рокля поне още веднъж, не беше за изпускане. А тази рокля, беше в изчакване на точно такъв момент. Сдобих се с нея още миналата година, като една страхотна находка от магазин за втора употреба. Като споменах града - обичам го най- вече през пролетта, когато всичко е зелено, слънчево и спокойно. Но трябва да призная, че тази година откривам нова негова страна с настъпването на есента. Сега когато листата започнат да падат, разкриват гледка към забележителните стари сгради, сгушени из малките улички. Забелязвала съм ги и преди, но сега наистина ги виждам. В поста ще видите снимки на някои от тях, с което надявам се, ще се доближите до усещането.

Роклята е от колекцията на H&M за 2012 година и естествено първо я забелязах заради цвета. Това е може би първата дреха в ментово, която изобщо попада в гардероба ми. После ме привлече плътната материя и кройката с широка пола. Не ми беше нужен втори поглед, за да преценя дали я искам.

 А сега една забавна история - съвсем скоро след това, случайно гледах епизод на сериала Girls, в който една от главните актриси носеше абсолютно същата рокля. Откачих от кеф, ако мога така да опиша преживяването :D Допълнителни точки за роклята! Не че има нужда от такива предвид, че я купих за 1 лев. Равносметка = най-добре похарчения лев в историята!



Благодаря ви, че отново се отбихте в блога! Не забравяйте да харесате поста във Facebook с помощта на бутона "Харесва ми" по-долу! Ако искате да откриете профилите ми в други социални мрежи, можете да го направите чрез бутоните горе в дясната лента :))

Keep it Classy!

2 comments:

  1. Красота! Роклята е направо невероятна <3

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog! Feel free to leave me a comment! :)