Sunday, August 24, 2014

Ocean blue ~



 Здравейте, прекрасни!
Ето го и втория пост от Созопол, както обещах. Може би трябва да се извиня за купищата снимки, но всъщност не бих могла. Докато разглеждах кадрите от малката ни скална фотосесия, не можех да избера само няколко и ето защо днес поста е с размерите на руска енциклопедия. Less is more? Глупости - more is more!
 Но що се отнася до избора на тоалет за деня, определено взех в предвид първото. Тези, които ме следят от по-дълго най-вероятно помнят тази пола. Ето я отново в съвсем различен прочит, този път съчетана с така модерните тази година скъсени топове. А по-наблюдателните сигурно познаха и топа от предходния пост. Не мога да се разделя с него, виновна съм.
 Няколко дребни бижута в златисто като допълнение и едно от любимите ми червила за това лято и ето го най-удобния аутфит за този сезон. Дори не се шегувам момичета - ако търсите прохлада и свобода, грабвайте дългите поли! Ако все още си нямате такава, ние в Blue Atelier с удоволствие ще ви ушием ;)
 Споменах ли и в този пост, колко много обичам Созопол и прекрасните му гледки? :)) Бих могла да изпиша още много неща, но ви оставям само със снимките. За мен това беше едно невероятно лято и се чувствам изключително заредена и готова за нови начинания, така че продължавайте да следите блога, за да разберете какво друго ни очаква!


Благодаря ви, че се отбихте! Не забравяйте да ми оставите коментар, винаги ми е интересно да разбера какво мислите и се старая да отговарям на всеки един от вас :)

Keep it Classy!


4 comments:

  1. Чудесно стои, много обичам дългите поли за морето и аз бях така с една цветна наскоро .. Топа също е супер :)

    ReplyDelete
  2. Обожавам полата ти! Придава едно нежно и романтично излъчване на фона на синьото море...:))


    ReplyDelete
  3. Комбинацията ми харесва. :)

    ReplyDelete
  4. Wao, these photos by the sea look amazing!! I really love the high waisted maxi skirt with the crop top, makes for a great summer outfit!

    www.thejoyoffashionblog.com

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog! Feel free to leave me a comment! :)