Tuesday, July 1, 2014

Delicate

 Hello lovlies!
It's such a beautiful day! I love walking down the streets of my hometown especially in the summer - the city is so alive and dynamic that you can see all those vibrant colors that surround it. But at the same time it's so simple, quiet and familiar, which if I have to be honest I missed a lot. But here am I again rushing up and down, running some errands and working on some very exciting projects that I might share here with you soon :))

I was dying to wear this top for so long and I just couldn't walk pass it today. My mother sew this months ago but I always found something else to wear so it just stood in my closed for a while without getting the love it deserves. Not anymore. Today was the day for it and I gotta say it cached a lot of looks around town :))
The rest of the outfit isn't that special - just one of my favorite pairs of slim black jeans, my new steal/gold rings and my big gold earrings with mint stones. Because I wanted more color on me I decided to go for a matte Barbie-pink lipstick which is one of my favorite colors this season. And of course I had to go for something very comfortable cause of my busy schedule so you know me - I choose simple flats :)

 Здравейте, прекрасни!
Днес е толкова хубав ден! Обичам да се разхождам по улиците на родния ми град и то особено през лятото - градът е толкова жив и динамичен, че можеш да видиш ясно всички тези ярки и живи цветове, които го заобикалят. В същото време обаче, всичко е толкова просто, тихо и познато, което ако трябва да съм честна, много ми липсваше в последно време. Но ето ме отново тичайки по улиците му, изпълнявайки поръчки и работеща по няколко много вълнуващи проекта, които може би ще споделя с вас много скоро!

Умирах си да облека този топ от много време насам и днес не можах да го пренебрегна. Майка ми го уши преди няколко месеца, но аз все измислях нещо друго, което да облека и той си оставаше затворен в гардероба ми. Но стига вече. Днес беше деня му и трябва да призная, че събра доста погледи докато обикалях града :)
 Останалите дрехи от тоалета не са нищо особено - едни от любимите ми черни слим дънки, новите ми златни пръстени и големи златисти обеци с камъни в светло ментов цвят. Понеже исках повече цвят по себе си заложих на матово, бонбонено розово червило, което е едно от любимите ми за сезона. Заради заетия ден избрах удобни пантофки и големите ми черни очила от H&M.



Have a wonderful day sweethearts and remember to always
Keep it Classy!

3 comments:

  1. Страхотен аутфит :) Издай, моля те, лака! :) Обожавам жълтооо <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти Мери! :) Лакът е Golden Rose Sweet color 61, дори мисля, че го имаш или поне преди си го имала :))

      Delete
    2. Aми даааа, имах го хахаха И гледай сега като го видях на други нокти и го харесах пак :) Трябва да го потърся като се прибера в България :)))

      Delete

Thank you for visiting my blog! Feel free to leave me a comment! :)