Wednesday, July 16, 2014

Blue

 Здравейте прекрасни!
Как си прекарвате лятото? Надявам се, че си изкарвате страхотно където и да сте! До тук аз определено се наслаждавам на моето лято. Откакто се върнах в родния си град съм заета с много работа и съм изключително щастлива, че най-накрая мога да споделя с вас, защо бях толкова заета!
 Както знаете, майка ми е шивачка и прави повечето (да не кажа всичките) ми дрехи. Тази седмица тя най-накрая отвори собствено ателие и го нарече "Blue Atelier" (името е от любимия и цвят :)) Сега най-после тя работи за себе си и си е собствен шеф - нещо за което я окуражавах дълго време. Изключително съм щастлива за нея и нямам търпение всички да разберът, какъв страхотен професионалист е тя! Все още е едва началото, но виждам голямо бъдеще пред нея и Blue!
 Hey loves!
How are you spending your summer? Hope you are having the best time wherever you are! So far I sure am enjoying my time to it's fullest! Since I came back to my hometown it's been a crazy ride with lots of working involved and I'm so happy to finally share with you the thing I was so busy with!
 You know my mother is a dress-maker and she makes most (if not all) of my clothes. This week she finally opened her own atelier and called it "Blue Atelier" after her favorite color :) Now she can work for herself and be her own boss - something I have encoreged her to do for a very long time. I'm so happy for her and I can't wait for people to see what a great sewer she is! It's just the beginning but I see great things ahead of her and "Blue" :)

Трябва да кажа, че имам големи заслуги по въпроса със ателието. Много съм скромна, знам :) Въпреки че родителите ми свършиха "тежката работа" по помещението, моя беше задачата да създам логото на фирмата, визитните картички, табелите и всякакви други неща, за които се сетите, както и да подредя ателието, да го декорирам, почистя и дори да боядисам някои части от него! Понеже съм си аз, направих всичко това с много мрънкане, но важната част е, че все пак го направих :)) Главната ми задача, беше да декорирам мястото и мисля, че се справих доста добре. Все още има работа по него, но за сега ми харесва как изглежда. Ето няколко снимки отвътре:
 
Now I gotta say that I had a great part in the creating of the atelier. Very immodest of me, I know :) But though my parents did "the heavy work" in the room I had to make the logo, the business cards, the signboards, apart from that I had to arrange, decorate, clean and even paint some parts of the studio. Being me I did it with lots of muttering, but hey! the important part is that I did it in the end! :)) My main job was to decorate the place and I think I did pretty good. There is still lots of work to be done, but for now I'm pleased with how it looks. Here are some insides and closeups to the decors:

 This is the wall art I did with the logo. / Това е украсата на стената, която направих с логото.
Some other decorations flowing around the place

 Мисля, че ателието придоби собствен характер и наистина можеш да го почувстваш още от момента, в който прекрачиш входната врата. Запазих всичко много изчистено и просто, като използвах само бял цвят, тъмно синьо и някои малки детайли в ярко жълто, за да напомня за морето. Целта ми беше да не е прекалено очевидна морска тема, а да носи такова усещане и мисля, че уцелих точно това.

Като казах жълто, това ме води до друга история! През годините ту харесвах, ту мразех жълтия цвят, но в последно време съм изцяло за него! Предложете ми каквото и да било в жълто, и ще го купя на секундата! Зодията ми е Лъв, което до някъде обяснява любовта ми към всичко златно и в цветовете на слънцето, но поради някаква причина много мразех жълтото като малка. Сега като се замисля, може би е заради едни ужасни, жълти панталони, които майка ми ми купи и ме караше да нося, когато бях в ранните си тинейджърски години. Мерси мамо - тези клоунски панталони ме белязоха до живот! Споменах ли че бяха в дължина 7/8 и имаха къдрички по края? ... Както и да е, преживях го (до някъде!) и сега малко по-малко се връщам към жълтото. Ето ги и първите ми, бебешки стъпчици, към жълтите дрехи :)

I think that the studio really has it's own character and you can feel it the second you walk pass the door. I kept everything very simple and clean using only white and navy blue with just a few hints of bright yellow so it would resemble the seashore. I aimed for not so obvious sea theme and I think I got it just right. 

Now when I say yellow that leads me to another story! I had a very love-hate relationship with this color over the years but these days I'm all over it! Give me yellow anything and I'm buy it in a heartbeat :) My sign is Leo so that kind of explains my love for everything gold and sunny-colored but for some reason I strongly despised yellow as a child. Maybe it's because of one hideous pair of yellow trousers that my mother bought me and made me wear when I was in my fresh teenage years. Thanks mom - those clown pants scared me for life! Anyway I'm (sort of) over it now and I'm slowly embracing the color. Here are my first baby steps towards yellow clothing :D

Това е първият тоалет, който излиза от ателието! Взехме цветния плат преди няколко дни, след като търсих такъв в продължение на месеци. Трябва да си призная, че когато го видях издадох малък писък на задоволство. Веднага си го представих - трябваше да се превърне в дълга пола, тип молив с висока талия. Така че точно това стана! Сега искам да я нося постоянно - всеки ден, по цял ден! Искам да живея в нея до края на живота си - обожавям я!
 Историята на скъсения топ е подобна. Ако сте следили от близо модната седмица в Париж, то със сигурност сте забелязали тоалета на прекрасната Ема Уотсън от шоуто на Валентино! Това бюстие/скъсен топ е великолепно! Поисках го, веднага след като го видях, а след като имах и плата, всичко си дойде на мястото за секунди. Буум магия! Кажете ми сега, не е ли майка ми истинска мъгьосница? Само бърз поглед към снимката и вече го беше измислила - откри подходяща дантела, бял плат и панделка и го заши за по-малко от час! Не-ве-ро-ят-на! ♥

This is the first outfit made entirely at the atelier! We got the flowery fabric a few days ago after searching for months for something like it, so when I saw it I couldn't help but make a little squeaky noise. I saw it immediately - it had to become a long high-waisted pencil skirt! And so it did! Now I want to wear it all the time, everyday, all day! I want to live in it for the rest of my days - I love it so much!  
 The crop top story is very similar. If you guys followed the Paris Fashion Week - Haute Couture Fall/Winter 2014-2015 shows closely I'm sure you didn't miss Emma Watson's outfit for the Valentino show. Damn that lace crop top is just incredible! I wanted it as soon as I saw it and then I saw the fabric for the skirt and everything came together. Boom magic! Now tell me isn't my mother a true sorceress! Just one look at the picture and she already had it figured out - she find the lace, the white fabric and the ribbon and sew it all for an hour! A-maze-ing! :))

Знам че поста стана доста дълъг, но наистина искам да кажа и няколко думи за гримът си. Избрах едно от любимите си червила (писах за него в предния пост) това е Golden Rose Velvet Matte в цвят номер 8. Отново заложих на четворката сенки от мини палитрата на Flormar за очите и веждите си и дори успях да направя като цяло равна очна линия :) За миглите си използвах спиралата на Essence Crazy Volume mascara и нямам нищо друго по лицето си освен пудрата на Rimmel. Много ми харесва колко е свеж и изчистен гримът ми и смятам, че изглежда добре през летните дни.

I know it's already a very long post but I really wanted to say a few word about my make up that day. I'm wearing one of my favorite lipstick (I wrote about it in the previous post)- it's the Golden Rose Velvet Matte 8. Once again I used my 4 eye shadows from Flormar for my eyes and eyebrows and I even made a pretty nice and even winged eye with my liner! On my lashes I got Essence's Crazy Volume mascara. Nothing else on my face apart from the Rimmel Stay Mate pressed powder. I really like how fresh and simple this make up looks is and I think it looks good on me.

Thanks again guys for stopping by and reading my post! It means a lot to me and I can only hope that you like what me and my mother do!

Благодаря ви отново, че се спирате на блога ми и четете поста! Това наистина означава много за мен и мога само да се надявам, че харесвате какво правим аз и майка ми! Очаквайте още постове скоро!

Have a happy and sunny day!
Keep it Classy!

7 comments:

  1. Прекрасен тоалет! ♥
    Желая успех на майка ти! :-)

    ReplyDelete
  2. Успех в начинанието!Тоалетът ти и украсата за стена са страхотни :))

    ReplyDelete
  3. Страхотно!!! :) И тоалетът, и ателието <3 Много успех на майка ти. Има истински усет за дрехите :))))

    ReplyDelete
  4. I love that skirt and top combo!
    http://fashionablyspeakn.blogspot.com/2014/07/ask-alela-sirah-vol-15.html

    ReplyDelete
  5. Браво, Иве! Поздравления още веднъж - визията ти е страхотна, а ателието нямам търпение да видя! (През август ще имам път към Бургас, така че ще се уговорим :) )

    ReplyDelete
  6. Прекрасно! Прекрасно е и ателието, и полата, и бюстието и майка ти! Толкова е хубаво , когато мечтите се сбъдват и дъщерите(и въобще децата) на родителите мислят по този хубав начин и ги окуражават да започнат нови неща и се получи нещо такова :) Супер позитивно, развълнувах се от кеф! Поздрави от http://la-foienvous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Еха! Топа и полата са повече от невероятни, браво на изключителната ти майка! С такива класни творение ателието го очаква светло бъдеще.
    Обувките също изглеждам много добре. И удобни, доколкото високите токове могат да са.

    Усмивки, Стана

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog! Feel free to leave me a comment! :)