Saturday, June 21, 2014

Crop top ensemble

Фотограф: Анна Миладинова :))
 Здравейте, здравейте!
Не можете да ми смогнете на постовете нали? :)
В някой наистина слънчев ден, този блог ще стане редовен като сметките за тока, до тогава мога и аз като вас само да се надявам, да има някакво движение из него. И все пак тук дори малкият пост е голямо събитие, така че реших да ви представя днешния ми избор на тоалет за едно много готино събитие. Ето какво пишат организаторите за него:

С организираните в рамките на основното дизайнерско събитие La vie en rose специални дизайнерски уикенди, концептуалната дизайнерска платформа ИВАН АСЕН 22 цели да даде видимост на млади и талантливи открития в областта на модния дизайн и да подпомогне първите им стъпки чрез представянето им пред по-широка публика.

Имах възможността да разгледам колекциите на няколко млади дизайнери и трябва да призная, че останах наистина зашеметена от таланта и погледа на тези млади хора върху модата. Атмосферата в Иван Асен 22 беше толкова омъгьосваща, че още с влизането през вратата се озоваваш в един розов, романтичен свят, предлагащ перфектния фон за изключителните дрехи висящи покрай стените. 

Няма да се впускам в големи обяснения, защото към тях задължително трябва да има снимков материал, за да можете да надзърнете в това малко розово кътче, а аз не успях да направя почти никакви снимки


Нека да преминем направо към аутфита на деня, защото той отново е много специален.


Никога не съм си представяла, че crop top-овете ще дойдат на мода и още повече, че ще поискам да имам и да нося такъв. Да не говорим за тоалет в две части като този от скъсен топ с дълъг ръкав и пола с висока талия. Съвсем случайно видях подобна снимка в Pinterest и толкова ми хареса, че докато се усетих с майка ми вече режехме супер дългата туника-пуловер, който избрах още същия ден от магазин за дрехи втора ръка. Резултата е налице, още по-добър от колкото очаквах и една от любимите ми дрехи за този сезон. Ето малко inside снимки от процеса на работа.

 В предишен живот съм била много добра и послушна, за да заслужа прекрасна и талантлива майка като моята. :) Очаквайте скоро и останалите дрехи, които сътворихме с нея! Ако това ви е харесало, сигурна съм, че ще останете очаковани и от останалите.

 

Благодаря ви, че се отбихте!
Хубава и слънчева седмица,
Keep it Classy!

1 comment:

  1. О, жалко, че не си направила снимки от Иван Асен 22, защото в последния момент не можах да отида.. и очевидно по този начин съм пропуснала винаги приятната среща с теб :( За аутфита - винаги съм ти казвала, че ако твоята майка беше моя майка, нямаше да има време за клиентите си от непрекъснатите ми идеи и желания :D А и с това твое страхотно тяло - няма какво друго да се иска от един crop top! Очаквам още постове!!! Целувки :)

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog! Feel free to leave me a comment! :)