Monday, August 12, 2013

Here is to another wonderful year of my life!

Hey loves!
It's my birthdaaaaay! I had such a happy day, filled with so much positive energy and great emotions! This year was so crazy, busy, emotional, filled with question marks but also filled with a lot of great memories, traveling, new places and new friends! I recently read a post about being eighteen and how this is the year that you will remember forever. And right now I'm so happy because my year was so beautiful and even in my greatest dreams I never hoped that everything would turn the way it did!

And now here I am- I have a whole new year filled with unimaginable things (I hope) infront of me and I can't wait to face it all!

Здравейте любими!
Имам рожден дееен! Денят ми беше страхотен, изпълнен с толкова много позитивна енергия и прекрасни емоции! Тази година беше изключително щура, много забързана и заета, емоционална, изпълнена с много въпросителни и неизвестни, но също така  изпълнена с много хубави спомени, пътувания, нови места и нови приятели! Наскоро прочетох един пост, за това какво означава да си на 18 и как ще запомниш тази година до края на живота си. В момента съм наистина много щастлива и се радвам че осемнайстата ми година премина наистина страхотно въпреки всички промени, и дори в най- смелите си мечти не съм се надявала че нещата ще се получат така, както станаха.

И ето ме сега- пред мен има още една година (и много за напред да се надяваме все пак :D), криеща неочаквани неща и нямам търпение да се изправя пред всички тях!

At 19, everything is possible and tomorrow looks friendly. - Jim Bishop

Keep it Classy!

1 comment:

  1. Честит рожден ден, лъвче! :) Пожелавам ти да бъдеш все така вдъхновяваща и вдъхновена! Здраве, щастие, късмет и много любов!
    Целувки! Настя ;)

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog! Feel free to leave me a comment! :)