Saturday, June 29, 2013

Instalife and one more Liebster award!

 Hello again!
I know I promised a new outfit post but since I was recently nominated for the Liebster Blog Award (gotta say it's probably my third time, so thanks to all who nominated me :) ) I decided to make a quick post with my answers and some of my latest Instargam pictures. For those of you who want to follow me, please do here - @IVS_YORD!
 As promised I'll post the new outfit on Monday until then here are my favorite pictures from the past month!






Now back to the  Liebster Blog Award. Sorry guys but it's going to be all on bulgarian :)

И така, бях номинирана от Станислава от natural beauty! Следват редовните правила и отдолу ще откриете отговорите ми :)


Правилата на TAG-a са:
*Трябва да оставите линк към човека, който ви е номинирал.
*Трябва да отговорите на 10-те Liebster въпроса, които ви е задал номиниралия ви.
*Трябва да номинирате 10 блогъри с по-малко от 200 последователи.
*Трябва да измислите 10 въпроса за блогърите, които номинирате.
*Трябва да уведомите тези, които номинирате в блога им.

Въпросите към мен са:

1.Защо създадохте блога си?

Поради няколко причини- за да опозная по- добре себе си, да открия точният стил за мен, да бъда по- близо до хора, споделящи моите интереси и не на последно място за да споделя страстта си към модата със света :)

2.Колко време седмично отделяте на блога си?
Не толкова, колкото ми се иска, за съжаление.. В най- добрите случаи 3 дни седмично.

3.Кое Ви е любимото място за блогване?
Трябва да си призная, че имам толкова много и различни блогове и места за споделяне, че ми е трудно да ги преброя. Харесвам функциите, които има Блогър, голям фен съм и на Tumblr, и в последно време откривам, че е възможно да "блогваш" и през сайтове за споделяне като Instagram и Vine, които ми е много по- лесно да използвам в ежедневието си.

4.Любимият Ви козметичен продукт?
Спиралата :) Нещо толкова простичко, а с такова голямо значение (поне според мен).

5.Любимият Ви парфюм?
Все още съм в процес на търсене :)

6.Любима марка козметика?
Не бих казала че имам любима, обичам да използвам козметични продукти на различни марки. Голяма фенка съм на продуктите на Golden rose от години. Все пак смятам че не марката е от значение за това дали един продукт е добър или не.

7.Каква е ежедневната Ви визия?
Ако става въпрос само за грим, тук съм много праволинейна :) Всеки ден залагам на много изчистен грим, който само да акцентира върху отделни елементи, без да се прекалява.
 А ако трябва да говорим за начин на обличане, бих казала, че колкото еднотипен е гримът ми, толкова разнотипен е гардеробът ми :) Обичам да експериментирам с това какво нося, за това често можете да ме видите както в тъмни нюанси и по рок визия, така и в цветни и абсолютно момичешки аутфити. Така че бих казала че ежедневната ми визия е според духа и настроението ми.

8.Какви продукти включва ежедневния Ви грим?

Крем за лице (напоследък ползвам Himalaya подхранващ крем), много лек фон дьо тен (Maybelline Affinitone), черен молив за очи, спирала на Golden Rose, пудра Rimmel Stay matte, съвсем малко руж и за финал завършвам или с безцветен балсам за устни (Himalaya Cocoa Butter lip balm), или понякога използвам светло оранжево червило или  червило в телесен цвят. За по- специални случаи към гримът си добавям сенки, с които само контурирам формата на окото и задълбочавам погледа и червило в по- ярки цветове.

9.Има ли козметика,която никога не сте пробвали и искате да пробвате?
Покрай бюти блоговете, които следя, всекидневно се натъквам на продукти, които бих искала да пробвам. Списъкът ми "Да купя", в момента наброява около 10 лака, няколко продукти за лице (бяла козметика най- вече), и няколко козметични продукта за тяло.. Много зле ми се отразява непрестанното ровичкане в бюти блогове :D
 Въпреки всичко много би ми се искало да изпробвам продуктите на Vichy и няколко неща на M.A.C.

10.Любимата Ви напитка?
Студено Нес кафе 3в1 с повече лед :)

Благодаря ти stanislava за номинацията!

Ето и няколко въпроса от мен:
1. Ниски или високи обувки?
2. Много цветен маникюр или едноцветен в по- приглушени тонове?
3. Ако закъснявате рано сутрин, колко време бихте отделили за цялостната си визия (грим и облекло)?
4. Какви козметични продукти носите в чантата си?
5. Когато пазарувате, бихте ли пробвали дреха, която не е във ваш стил, за да експериментирате?
6. Какви аксесоари носите най- често?
7. Кой е любимият ви сезон и защо? (с оглед на това, какви дрехи харесвате и какъв грим използвате)
8. Как се вдъхновявате най- често?
9.Ако можехте за един ден напълно да промените визията си, бихте ли го направили и ако да, на кого бихте искали да приличате?
10. Ако трябваше да изберете 3 продукта, които да вземете със себе си на дълго пътуване, това биха били..?

Тук ще направя малка промяна, и вместо да номинирам определени хора, приканвам тези, които са посетили блога ми, да отговорят на въпросите ако желаят :) За мен ще е изключително интересно да прочета отговорите ви, така че просто оставете линк към блога си в коментарите :)

Слънчеви дни на всички!
Keep it Classy

4 comments:

  1. Congrats on your award hun, lovely array of images.

    ReplyDelete
  2. Like pics and your dress ;)

    http://www.valstyle.com/

    ReplyDelete
  3. http://womanberry.com/2013/06/20/tag-the-liebster-blog-award/
    Аз реших да отговоря :))) Имаш страхотен блог и с удоволствие ще го следя :)

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog! Feel free to leave me a comment! :)