Wednesday, August 1, 2012

Turquoise summer ~

 Heeeeeello people!
It's been a while since I last made a post but now I'm here and you are about to see a lot (like really A LOT) of my summer outfits! So get ready cause I'm just getting started!

 Здравейте всичкии!
Мина доста време от както пуснах пост, но сега вече съм тук и ви очакват много (ама наистина много) летни аутфити! Така че пригответе се, защото тепърва започвам!

Summer is my favourite season! I love the sun and the sea, the blue sky and everything that comes along with the hot weather. I have so much summer outfits that it's hard to wear all of them.. But I'll try my best and I'll show you as much as possible from my wardrobe.

Лятото е любимият ми сезон! Обичам слънцето и морето, синято небе и всичко, което идва заедно с горещото време. Имам толкова много лятни аутфити, че даже ще ми е трудно да ги изредя всичките. Но ще дам всичко от себе си и ще ви покажа колкото е възможно повече от гардероба си.

 Now this is my favourite dress for this year's summer! At first it was going to be an edgy top tank but when my mother started to sew it I decided it was going to look great as a dress too, so here it is! I'm really happy with the result and it's so comfortable and easy to wear.

Ето това е любимата ми рокля за тазгодишното лято! В началото беше планирано това да е разкроен потник, но когато майка ми започна да го шие, реших че ще изглежда страхотно и като рокля, за това си остана така. Много съм доволна от резултата, а и е много удобна и лесна за носене.

As for the accessories- the clutch is also my mother creation (as usual :P) and the white necklace is my own DIY project. If you are interested in it I could make a post about it so just let me know :) 

Now a little about my absence lately- since the summer started and the school year was over I haven't got time to go out and take some photos. I missed this blog so much but since today is 1 August I just have to get up and do a little work. August is my favourite month and I have a birthday is a couple of weeks so no more excuses- I'm going to post a new look almost everyday this month!

Колкото до аксесоарите- клъчът също е творение на майка ми (както обикновенно :P), а бялата огърлица е мой направи си сам проект. Ако ви интересува как става, просто ми пишете и ще пусна пост за него :)

А сега малко разяснение за отсъствието ми- от както започна лятото и училището свърши нямах особенно много време за да правя снимки. Въпреки това блогът ми липсваше страшно много и след като днес е 1-ви август просто беше време да свърша малко работа най- накрая. Август е любимият ми месец, а и имам рожден ден след няколко седмици, така че никакви извинения повече- ще пускам нов пост почти всеки ден през този месец!
Turquoise dress: Zhidan
Clutch: Zhidan
Bracelet: H&M
Rings: H&M
Necklace: DIY
Sunglasses: M-Look / Einar Group


That's for today. For tomorrow I've got a little bit darker outfit for you so come back again and see it!
Това е за днес. За утре съм приготвила малко по- тъмен аутфит, така че минете отново за да го видите!

Have a happy summer and
Keep it Classy!
 


3 comments:

  1. Благодаря ти за милия коментар :))


    Desislava
    http://truedreamcatcher.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. This turquoise dress looks STUNNING on you! I also love your bright orange nails, very cute look.

    www.thejoyoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Жестока рокля! Замисълът за потник е бил добър, но така е толкова елегантно! И коланчето е перфектен акцент :) Поздрави на майка ти, майстор е! :)

    www.pollysboudoir.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog! Feel free to leave me a comment! :)