Thursday, August 30, 2012

Imagine.. / (Black skirt challenge)

 Heyy!
Here is the new outfit as I promised on my Facebook page! From today I'm starting a little challenge - I'm gonna wear this black skirt for a week and I'm going to show you 7 different outfits with it! Let's start with the first one!

 Хей!
Ето го и новият пост, както обещах на Facebook страницата!От днес започвам с едно малко предизвикателство- ще нося тази пола за една седмица и ще ви покажа 7 различни аутфита с нея! Нека да започнем с първия!

For me the black skirt is as important as the black dress! Every girl must have one in her closet! You can combine it with everything and wear it in so much different ways depending on the cut. Like in my case- I can wear it as a high waisted skirt or as a normal skirt to the knee.

За мен черната пола е толкова важна колкото и черната рокля! Всяко момиче трябва да има една в гардероба си! Можете да я комбинирате с всичко и да я носите по толкова много различни начини в зависимост от кройката. Както при мен- мога да я нося като пола с висока талия или като обикновенна пола до коляното.
T-shirt: New Yorker
Skirt: Zhidan
Sunglasses: M-look
Clutch: Zhidan
Ring: Nelly.com
Bracelets and earrings: Local shops

Now about the ring! It's kind of a present for my birthday from Nelly.com and a present from my parents in the same time. I.LOVE.IT. It's the most amazing ring that I have ever had! I wanted one for so long and now that I have it I can't take it of hand! I've watched some of my favorite bloggers wearing one and dreaming that some day I'll have one too. Well guess what- the day has come! :) Thank you mom end dad for the wonderful present!

А сега относно пръстена! Той е подарък от сайта Nelly.com и от родителите ми за рожденият ми ден. О-БО-ЖА-ВАМ ГО! Това е най- удивителният пръстен, който някога съм имала! Исках такъв от толкова време и сега, когато го имам не мога да спра да го сваля от ръката си! Гледах как някои от любимите ми блогърки го носят и мечтаех за деня, в който и аз ще имам такъв. Е познайте какво- този ден дойде! :) Благодаря ви мамо и татко за прекрасния подарък!
In the end I leave you with this beautiful song that I had in mind while shooting this outfit (my mother is the photographer this time :)

За финал ви оставям с тази красива песен, която ми беше в главата докато снимахме този аутфит (майка ми е фотографът този път :)

Keep it Classy!

4 comments:

  1. Страхотно! Харесват ми и ноктите ти ;) Пръстенът е наистина много красив, а идеята за полата и различните аутфити е много интересна! Ще следя с нетърпения всичките :)
    А между другото.. и за моят блог основен фотограф е майка ми :D

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    xoxo, Press

    ReplyDelete
  2. много интересна идея ;) Може пък и аз да приема това предизвикателство някога :) Първият аутфит е страхотен! Нямам търпение да видя другите 6 :)

    XoXo
    Plami

    http://www.fashionthrill.com/

    ReplyDelete
  3. Zdravei,
    strahoten outfit. I az kato teb obojavam chernite poli s visoka taliq.
    Imash mnogo hybav stil i blog. Pozdravleniq :)
    xoxo
    http://keepitstylishandsexy.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Не съм сигурна кой от трите аутфит-а с полата харесвам най-много, но май все пак печели тази покъртителна тениска <3

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog! Feel free to leave me a comment! :)