Wednesday, March 14, 2012

Let me see you stripped down to the bone...

Hello lovelies!
So today I just can't get off my mind the song "Stripped" by Shiny Toy Guns (originally from Depeche Mode). As I woke up in 6 A.M this was the first thing in my head. I just love that song ♥
Now here is today's outfit :)

Здравейте, сладури!
Днес просто не мога да изкарам от главата си песента на "Stripped" by Shiny Toy Guns (тя е кавър на Depeche Mode). Още от както се събудих в 6 сутринта само тя ми се върти из главата. Обожавам тази песен, харесах я още първият път когато я чух.
Ето го и днешният ми аутфит :)

This is my first white jeans ever! I was so happy when I bought them. Until now I've always avoided bright colors in jeans but this year I surprised even myself after I got the pink jeans and now this one. I think it's a good change and I really like them.
I combined the jeans with this purple sweater cause those bright colors bring me spring mood and I can't wait to come the days when outside's going to be more than 10 degrees..

Това са първите ми бели дънки. Не се шегувам :D Бях много радоста когато си ги купих. До сега винаги съм избягвала ярките и изобщо светлите цветове в панталоните и в гардероба ми рядко се откриваше нещо по- различно от черно, сиво, светло синьо и тъмно синьо що се отнася до джинсите. Но тази година изненадах дори себе си.. Първо си купих розовите а сега и тези. Мисля че е добра промяна, а и много ги харесвам :)
Комбинирах ги с този лилав пуловер, защото тези светли цветове ми носят пролетно настроение, а и нямам търпение да дойдат дни в които отвън ще е повече от 10 градуса...

The flower is made of satin by my mother and I thought it's going to look good with this outfit.

Сетих се че майка ми ми беше направила лилаво цвете, така че се накичих и с него естествено :)


So I think that's all for today / Мисля че това е всичко за днес :)

Keep it classy!

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog! Feel free to leave me a comment! :)