Monday, January 2, 2012

Style - Blast From The Past: Purple

За днешният пост не можах да измисля достатъчно интересно нещо, за което да пиша (страхотно начало на блог!) и за това реших да започна с рубриката за стилът ми и начина ми на обличане. И за да следвам собственият си съвет Keep it classy, започвам с една от любимите ми визии. Снимките са стари от лятото, защото все още нямах възможност да си направя нови "зимни" снимки, но скоро и това ще се случи.

For today's post I couldn't think of something interesting worth writing for (I know great start for a blog, huh?) and that's why I decided to start a rubric for my style. And since I'm trying to follow my own advice "Keep it classy" lets start with one of my favorite outfits. These photos are from the past summer cause I haven't get a chance to make a new ones lately.

На снимките съм със сатенена рокля в лилаво и черно. Не мога да кажа от кой магазин е купена, просто защото не е. Майка ми ми я уши по мой модел :] Обувките са черни пантовки с панделки (които не се виждат точно тук).

I am wearing purple satin dress. It's all my mother's creation I mean- I told her what model the dress should be and she sew it :] I have really really great mom and I love her very much. Most of my clothes are made by her as you will see.

А колкото до бижутата:
And as for the
jewelry and glasses:


Очилата са много стари, марка Zule, пръстенът и обиците съм си ги взимала от различин магазинчета из града. Пръстенът е може би първият, който изобщо си купих и е от любимите ми. Синджирчето е мое дело. Много простичко, но пък добре стои- просто си купих обикновен метален синджир и му направих възел. :]

The glasses are very old, they were my mother's and she got them when I was little. Their
brand is Zule, I don't know if it still exists. The ring and the earrings were bought from little shops in my town. The necklace is my creation- it's made of a chain which I tied with a knot. It's very simple but good- looking :]




Това е общо взето- една от любимите ми лятно-официални визии :) Скоро ще пусна още няколко стари тоалета, а след това можете да очаквате и новите попълнения.

Well that's all :] Soon I will post a few more outfits from the past and then maybe I'll publish some new styles.

Keep it classy by then!

3 comments:

  1. beautiful skirt, love color, you look really classy. Good luck with your new blog. I am following your blog pls visit mine, I hope fallow back
    http://aprettylife13.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog! Feel free to leave me a comment! :)