Sunday, January 1, 2012

Официално откриване на блога!

Честита нова година! Пожелавам ви здраве, и щастие през цялата година. Много поводи за усмивки и много сбъднати мечти!

Днес 1.01.2012 обявявам блога ми за официално открит! Началото на новата година, с новите цели за постигане, с нови емоции, нови хоризонти за покоряване и поредният шанс за ново начало. Общо взето смятам, че това ще е годината ми за нови неща. До колко ще са нови и какви ще са точно тези неща следва да разбера през следващите 366 дни. Запланувала съм доста работи, но все пак плановете се объркват, за това просто се пускам по течението и се надявам да имам възможност да описвам всичко тук.
Не гарантирам че ще пиша всеки един ден, нито пък че ще описвам всичко подробно. Но се надявам че ще мога в края на тази година да се обърна назад и да видя какво съм постигнала и къде са били грешките ми.
В блога също така ще се опитвам да пускам и интересни статии, може би ревюта на книги, филми или сериали, и всякакви откачени неща мярнали се през главата ми.

А сега малко повече за самият блог и създаването му. Направих го няколко дни преди новата година, за да имам време да го разуча и да го подредя както ми харесва. Все още има какво да се желае, но промените ще стават постепенно през годината.
Относно името му... доста дълго се чудех как точно да го кръстя, а и повечето имена, които ми хрумваха бяха заети, така че избирането на подходящо име си беше цяло изпитание. Минах през неща с думите glamorous, love, life, star, wonderful и още доста други и в последствие ми хрумна нещо простичко - Keep it Classy. Тази фраза е леко изменена версия на Stay Classy. И въпреки че много харесвам оригинала със "остани", предпочетох "задръж го". Едно е да си останеш човека, който си бил преди, друго е да задържиш най- важното, но все пак да продължаваш напред и да се развиваш. А класата, изискаността и елегантността, са все неща, които смятам че притежавам. Но дори и да не е така понякога, то те си остават неща, към които се стремя. Фразата от доста време ми е като постоянно повтарящ се девиз в главата ми и независимо какво правя, тя винаги ми напомня чисто и просто да поддържам нещата изчистени, изискани и на добро ниво. А доброто ниво е много важно за мен.
Така общо взето се роди името на блога и съм радостна, че избрах точно това заглавие. А сега след като вече е официално и започвам със постовете, наистина ще се придържам към него.

Е предстои ми цяла година изпълнена с нови неща и съм нетърпелива да я започна. Надявам се наистина да е хубава година и ако на 31.12.2012 се обърна назад, погледна всичко преживяно и се усмихна поне за малко, е тогава значи ще си е струвала.

Още веднъж честита нова година, а пожеланието ми към вас е простичко-
Keep it Classy...

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog! Feel free to leave me a comment! :)